Hemma

Åh idag är man ledig, Amanda fyller 26 så STORT grattis till dig min gamle vän. Typ den ända man har kvar från den tiden i sitt liv :) Synd att du var tvungen att jobba på födelsedagen men men sånt är ju tyvärr fitt livet.

Dagen ska spenderas hemma med min älsklings Mini och ikväll kommer familjen hem så vid nio ska jag och Jessie stå utanför när de kommer och sen ska det festas :) Jag ska även få min nya parfym som de köpt till mig därnere. Sån tur för mina är slut och pengar finns det verkligen inte gott om denna månad. Jag och Niklas fick ut 22.000 tillsammans, inte bra... Men förhoppningsvis blir det bättre snart. Nu ska jag laga lite lunch till honom, han borde vara här nu, sen städa.

Puss på alla där ute

wiiiiihoooo :)

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0