Känslig.

Usch vad käslig jag är just nu. Började gråta framför lyxfällan nyss. Gråter små skvättar för minsta lilla. Idag har det varit jobb sen 07:00 och nu sitter jag äter middag. Blodpudding, bacon, lingonsylt och apelsin jucie. Inte det godaste jag vet, men det duger. Ganska nyttigt för bebisen om den nu lever fortfarande... Hoppas på det, men det är fan i mig svårt att hålla hoppet uppe. Snart är det besök hos barnmorskan, hoppas på ett tidigare ultraljud. Fast samtidigt vet jag inte om jag vill det, då får man ju veta den läskiga sanningen... Inte lätt det här.


Nu ska jag försöka tänka på annat ett tag, den 29:de är det Twilight hehe, FAN vad jag längtar. Man blir så fruktansvärt lycklig av de filmerna. Drömma sig bort ett tag är väl aldrig fel.


Nä nu ska jag äta glass och lägga mig i badet och hoppas på att min älskling kommer hem snart. Han har varit på landet över helgen och inatt sov mina hoa mamma och pappa så jag fick sova helt ensam... Eller sova och sova, skulle tippa på en 3-4 h sömn.

Mjaou

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0