imorgon.

Imorgon drar jag och Jessie till Bulgarien. Som vi har längtat! Men självklart då så ska ju inte allt vara så bra som man hoppats på. Jag har mått piss i en vecka med ångest? och förkylning, troligen lite pollen på det också. MEN nu har jag även haft ett kraftigt illamåeende och kräkts i två dagar... Ocj JA jag är GRAVID, nu berättar jag det för tidigt igen men skit samma. Imorgon blir det ett besök på apoteket, måste ha åksjuke tabletter. Hoppas på dem annars är semstern förstörd buhuhuhuhuhuuhuhuhu

Kommentarer
Postat av: Lina

GRATTIS!!!! Begär att få komma till mvc tidigare!!!! Är så himla glad för din skull!!!! Ha det så bra på semestern nu!!! Hälsa jessie!!!

2010-06-05 @ 09:49:54
Postat av: Maria

Grattis tjejen! :) Ett tips om du mår illa på morgonen är att ta åksjuketabletten på kvällen innan du går och lägger dig. De håller i sig i 12 timmar så slipper du bli så toktrött på dagen! :) Lycka till!

2010-06-08 @ 21:21:07 :: URL: http://familjemys.blogg.se/
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0