lördag

Fan vad skönt det är med lediga helger, tycker ni inte? Har suttit och kollat in lite gravidbloggar. Konstigt att jag inte känner av något än... Eller brösten ömmar ju och har "mensvärk" men fortfarande inge illamåeende. Inte så att jag klagar över det men det kanske hade kännts lite mer verkligt då. Tycker iallafall redan att jag blivit fetare haha, liiiiiite tidigt kanske, måste softa lite med godiset hehe... Inga mer bullar, ostbågar och cola, med start på måndag hehe.

Vet att jag är lite sen, har vetat om det nå´gra dagar men vara för slapp för att skriva. GRATTIS MARIA! Fan kan inte ens föreställa mig hur det känns, hoppas det gåt lika bra för mig... puss er

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack Mia! Det är verkligen heelt overkligt men såå himla underbart mysigt! Oavsett hur ont jag har nu så är man så lycklig - går runt på moln!



Skönt att det gick bra hos BM. Och skönt att du inte mår illa - jag vet att man vill "känna sig gravid" men FY FAAAN vad jag mådde från typ vecka 8-12. Var tvungen att äta åksjuketabletter för att överhuvudtaget ta mig ur sängen.

2010-01-25 @ 19:10:21
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0