hmmm....

såg precis här på jobbet att någon varit inne på mamamia.se någon mer här som verkar vara på smällen för det fan inte jag som varit inne på den... Undra vem... Finns nog bara en som jag skulle gissa på...

Ledsen att jag inte bloggat på länge men datorn hemma har gått sönder. Den har lagt av helt, men våran nya kom idag hihi, fan man överlöver ju inte utan dator nu för tiden...

Mötet på gyn gick bra också, han trodde på vecka fem, och 11 mm var den än så länge haha. Graviditeten satt på rätt ställe också så det var ju skönt...

Med rökningen går det bättre nu iaf, idag har jag rökt 0 cigg :)

Nä nu är det dags för jobb. puss på er.

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är duktig du som kan sluta röka bara så där!!!

2010-01-21 @ 10:09:12
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0