HATAR

Jag hatar när ni kommenterar anonymt. blä.

iaf så blev det inte 11-20 på jobbet idag blev 11-21, mycket bättre va? hah näää... Men typ alla är ju sjuka så då vill jag faktiskt ställa upp. Känns liksom bra eftersom att jag själv är sjuk rätt ofta. Imorgon blev det en 12-21 istället för 16-21 så det blir fika med Tina på lördag ist :)

Imorgon ska jag äntligen hämta ut min jacka, får vi se hur länge den håller denna gång, ska även hämta ut mina nya gardiner hehe. Tina blir den första som får se. Nu ska jul jäveln bort...

Nä nu måste jag nog jobba lite, får ju inte betalt för att stå här och blogga direkt...

Kommentarer
Postat av: Lina

GRATTIS!!! Kände igen symtomen=) ska inte vara anonym igen=)

Är oxå gravid=)

2010-01-08 @ 12:03:33
Postat av: Henningnicoline

Thanks for the information

2011-10-17 @ 08:17:35 :: URL: http://henningnicoline.blogmedics.com
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0