hahaaa

Ja Lina det var ju dig jag menade med våran Lina. :) Känner ju ingen annan Lina men ibland är det skumma människor som kommenterar. Men du GRATTIS. Vilken vecka? Kom och hälsa på snart, va väldigt länge sen nu!!!



Tillbaka till verkligeheten. Är fortfarande så sjukt trött. Börjar sju imorgon, jippie... Ska typ lägga mig när jag skrivit klart här. Imorgon blir det infomöte, känns skumt. Tror jag ska boka in ett besök hos gyn. Gärna så fort som möjligt! Vill ju veta veckan :) Nu tror jag alla vet om också, ringde Amanda igen idag eftersom hon inte svara sist. Och för några timmar sen ringde min älskade Sandra och ville att jag skulle festa med dem i helgen hehe. Hon visste ju inte heller något eftersom hon inte heller svar sist.

Men ni mina kära vänner, fråga till er, vad tror ni? Flicka eller pojke? Är jättenyfiken på vad ni tror så svara snälla...


Maria en sak till, vet ni kön?

Kommentarer
Postat av: MariaE

Nej vi har inte tagit reda på kön. Jag tycker själv att det ska få vara en överaskning :) Och har jättesvårt att gissa också. Har fått fifty/fifty på vad alla tror det ska bli. Man va som mest nyfiken i början när man inte kände bebisen, sen har man ju lärt känna den lilla krabaten ändå - trots att man inte vet kön! :) Men nu är man sjuuuuukt nyfiken igen!



Vilken vecka du är i kan ändras på ultraljudet också. Den första beräkningen är bara enligt din menscykel och vad bm tror stämmer. Vi blev flyttade från 31/12 ändå till 15/1 efter ultraljudet!



Lycka till ännu en gång!



2010-01-12 @ 08:42:09
Postat av: Nicole

Jag tror på en flicka, jag hoppas på det iaf=)

2010-01-12 @ 10:50:53
Postat av: Natalie

Pojke =)

2010-01-12 @ 17:09:55
Postat av: Lina

Vecka 15. Magen är redan stor... Är beräknad till den 4 juli, men blir nog ändrad efter ultraljudet den 11 feb. Ska ner om några veckor tror jag, ska få lite saker av nadja.

Är så glad för dig!!!!(Er)

2010-01-12 @ 17:20:18
Postat av: Tina

Tror stenhårt på en kille! Har ni tänkt och kolla kön? hoppas inte

2010-01-12 @ 18:50:08 :: URL: http://ting84.blogg.se/
Postat av: Libanfredrikke

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-04-18 @ 11:34:26 :: URL: http://libanfredrikke.blogimagine.com
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0