Missfall

m nu är det kollat och över. eller inte riktigt över ska in på torsdag och då är det en dubbelkoll och då blir det skrapning. nu vet ni. måste skriva ut det så att ni får veta. det suger riktigt hårt men vet inte vad jag riktigt känner just nu... kanske märker det imorgon eller kanske någon annan.. får ta dessa piss dagar som de kommer... just nu vill jag bara till solen och ligga med en feting drink i vaje hand... på lördag blir supa ner sig. vet att det inte hjälper som många kommer skriva nu, men det kan vara så jävla skönt att få vara full när något är jobbigt så låt mig få göra som jag vill nu bara... vill jag supa skallen i bitar så gör jag det och vill jag ligga hemma och böla så gör jag det,...

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0