inge kul.

nä det är verkligen inge roligt att vara jag nu, känner mig nere, uttråkad och sur. Tycker verkligen inte att någonting är roligt längre. Vad hände liksom? Jo jag vet vad som hände. Känner mig omotiverad till allt just nu. Barnmorskan tyckte igår att jag ska ansöka om havandeskaps-penning. Vilka av er mina älskade med barn fick det? Jag men min tur lär väl inte få ett skiiiiiiiiiiiiiiiit... nä nu ska jag sluta förgifta er med mina negativa tankar.

Hoppas ni får en toppen helg allihopa! Själv ska jag kolla på Beck med Bettan och svulla chips (bara jag inte hon) känns ju lite elak nu när hon går på diet men jag kan fan inte låta bli. Ska bli så jävla fet som möjligt...



PUSS

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej butterkakatjockis! :)



Det är dina hormoner som bråkar med dig. Jag fick havandeskapspenning beviljad med Elias.

2010-02-12 @ 21:09:39 :: URL: http://ting84.blogg.se/
Postat av: Tina

Gärna, kan du måndag? Då slutar jag halv 2, kan typ alla andra dagar också, du slutar jag vid 2

2010-02-13 @ 12:49:45
Postat av: Lina

Du är ju nästan lika putt som jag=)

Är nästan inte så jag får jobba med kunder snart=)

2010-02-15 @ 10:08:59
Postat av: Maria E

Underbara hormoner :)det blir bättre längre fram!



Jag fick havandeskapspenning. Vet att det är supersvårt att få men man ska alltid söka. Det är verkligen värt att få gå hemma och förbereda sig innan förlossning och det nya livet. Se till att verkligen skriva ner precis allt du gör på jobbet i ansökan. Jag skrev en hel A4 om vad jag gör. Det gäller ju även att få med din chef på att ditt jobb är för tungt som gravid!



Lycka till tjejen!

2010-02-15 @ 12:29:26 :: URL: http://familjemys.blogg.se/
Postat av: Maria E

Och om du inte får havandeskapspenningen så är det värt att ta ut mammadagar för att ta det lugnt innan det är dags....

2010-02-15 @ 12:31:28 :: URL: http://familjemys.blogg.se/
Postat av: Maria E

Du ska inte bli rädd! visst det gjorde sjukt ont men smärtan försvinner väldigt fort.. på en vecka kändes det nästan ingenting längre - på 2 veckor kunde jag sitta, gå, gå på toa igen... och vad är två veckors smärta när man har världens goaste bebis? :) skulle göra om det imorgon igen..

2010-02-17 @ 17:43:49 :: URL: http://familjemys.blogg.se/
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0