HM

Asså varför köper jag ens kläder där? Jo för att det är billigt såklart men va fan... Köpte ett par tights där igår. Tog precis av lapparna och tog på mig dem, SJÄLVKLART är det hål i dem. Men men bara att knata upp och lämna tillbaka. Hade annars en underbart trevlig dag igår i stan med J, Jessica och Nicole. Mys på högsta nivå! Ni är världens bästa tjejer! Sen blev det stor handling med J på city gross och sen hem till mamma....hm....

Idag ska jag och Bettan till IKEA, ska köpa nya lakan och massa doft ljus. Blev så sjukt avundsjuk på Melanies fina saker hon hade hemma. Men det mesta var ju från Turiket då det kan jag ju inte härma, men däremot vanilj ljusen från just IKEA hehe...

För övrigt fick jag och Jessie ett jävligt roligt mejl igår som gjorde våran kväll... SÅ JÄVLA BRAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

Dags för lite smink kanske. Känner inte för att skrämma folk idag...

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0