fuck.

Fan är i en sån där period när allt bara känns skit. Och allt det på grund av en person. En person som inte betyder ett skit för mig egentligen men ändå lyckas förstöra så jäkla mycket. Dra åt helvete med dig.


Hade förövrigt en jättemysig kväll igår, jag och Niklas låg i sängen och kollade på "the ugly truth" och bara mös, beställde hem mat från onlinepizza.se och käka till och med sängen. Dock tog jag en pizza med curry på vilket jag inte tål. Eller min mage blir helt cp av det, så jag har inte sovit så bra idag, vaknade med kramper i magen. Hoppas iaf att det beror på curryn men det tror jag... Nu ska jag ställa mig och laga massa matlådor till veckan och pannkakor till nu :)

Kommentarer
Postat av: cmilla

hej pärlan javissst . va sägs te helgen elller fre skulle va perfa för min del . hur är alllt med magen å dig såklart!

kramaaar cammie me adde

2010-02-08 @ 16:20:39
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0