Torsdag.

Jahapp iidag är det torsdag, det betyder som ni alla vet att det är fredag imorgon. Alla dagar är ju lediga dagar för mig men när helgen kommer så är det fler som är lediga vilket jag tycker är otroligt skönt!!


Så imorgon tar Niklas med sig Mini till jobbet så jag får sovmorgon. Sen bär det av till barnmorskan 13.30, ska passa på och fråga om mitt bröst då också och hoppas på att jag slipper gå till läkaren. Efter bm blir det nog sola en snabbis, var ju hundra år sen och nu pallar jag inte vara både blek och fet längre. Sen blir det julklapps shopping för att senare bege mig till Solna och hem till Emelie för lite jul mingel! Ska bli super trevligt!



Dessa två, hmm snyggingar ska man äntligen få träffa imorgon, var ett bra tag sen. melanie och Emelie aka Bimbo ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du sola solarium när du är gravid? Du vet att barnet är ljus känsligt i magen och det är inte bra över huvud taget

2010-12-09 @ 22:52:40
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0