Skönt tjejer

Skönt att höra att jag inte är det enda psykfallet här haha. Nu vill jag verkligen att Milia ska komma ut. Nu är det verkligen inge roligt att vara gravid längre. Är ju på riktigt deprimerad. Igår höll jag på och svimma också. Men det jag tycker är jobbigast just nu är att vara så tjock. Känner mig riktigt ful hela tiden. Tur att man bara är hemma på dagarna ändå men stackars Niklas som kommer hem till ett monster varje dag. Man är ju inte trevlig för fem öre... Nää dags att försöka skärpa sig lite. Idag kommer jag iaf komma ut lite. Ska hämta ut ett paket i råcksta och upp till lägenheten och hämta lite papper. Imorgon blir det storhandlig på citygross. Tänk att man ser fram emot sådana små saker liksom haha. Just det, för en gång skull ska jag hylla hemköp, de betalar ut våra löner idag! Jippie! Dock jävligt tråkigt att man inte vet vad man får från försäkrinskassan förrän typ samma dag... Nu ska städa och byta sängkläder. har en spy sjuk hund här hemma som kräktes i sängen. Underbart. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Lina

Hon kanske kommer på nyårsafton=)

2010-12-21 @ 15:10:44
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0