rädd

Ja ni. Nu börjar jag bli rädd på riktigt. Jag är livrädd för att Milia ska dö i magen, eller under förlossningen. Plågar mig själv med att läsa bloggar som skrivs av s.k "änglamammor". Alltså hur jävla skadad får man bli så man läser sånt om och om igen och blir räddare och räddare!!!??? Någon som kan få mig att sluta? Inte ens bilderna på de små "änglarna" med blå ansikten och svarta munnar kan få mig att lägga av. Grinar dessutom som ett litet barn när jag läser... mmm alltså jag förstår att ni tycker att jag är sjuk, tro mig det tycker jag med, men va fan gör man?? Tänker inte plåga er, som jag gör mied mig själv, genom att INTE lägga ut en bild... FAN vad rädd jag är...

Kommentarer
Postat av: Anonym

SLUTA MIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-19 @ 23:47:01
Postat av: Lina

Du kommer bli en kanon mamma utan kurs! Vi gick den kursen mer för att träffa andra förstföderskor. Vet hur det är med att läsa om dom som det inte gått så bra för, gjorde oxå det, det värsta va att jag inte heller kunde sluta läsa om det... Kanske är lika sjuka du och jag=)

2010-12-20 @ 07:51:13
Postat av: Sandra

Allt kommer gå bra, det finns en mening med allt här livet även med hemska saker..

Det här är inte den enda rädslan du kommer känna. När hon föds kommer nya, det gäller bara att blicka framåt och göra det bästa av situationen.

2010-12-20 @ 10:57:23
Postat av: Mia

Tack Sandra.



Ja Lina vi är väl det haha, när kommer ni till sthlm?



Anonym, det är ju det jag inte kan göööööra juuuuuu

2010-12-20 @ 11:14:04
Postat av: camilla

MIA jag gjorde likadant .man gör så kram

2010-12-20 @ 18:32:36
Postat av: Jessie

Gumman förstår att man gör så men försök sluta nu, allt kommer gå kanon.. <3

Puss

2010-12-21 @ 11:46:30
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0