LESS MAN BLIR!!!

Skrev ett låååångt inlägg för en stund sen som bara försvann, f*tta också... Yeye, nu sitter jag med färg i skallen, såg att jag hade lite utväxt idagg och det är INTE okej, behöver inte känna mig fulare än vad jag redan gör. Dock satte den korta promenaden till affären igån massa sammandragningar igen så nu sitter jag här och har ont. Var iaf hos bm igår, allt såg bra ut. MEN får jag en blödning till så ska jag ringa direkt till sjukhuset.. Hade en liten här om dagen... Kunde bero på sex, eller nånting annat. Fick vänta typ 20 min tid igår... tydligen hade vissa tider i deras data system "fallit" bort. Självklart var en min och någonannan hade fått den... Men jag blev inklämd iaf och tur var det för jag orkar inte ta mig upp till vällingby längre... Imorgon åker min bror till thailand. jag är galet orolig redan... Hur fan ska detta sluta? Gäller att hålla tummarna för honom i två veckor då... Nää nu måste jag nog lägga mig i badet... fick riktigt ont i magen... Hoppas det är dags snart...

Kommentarer
Postat av: lina

kanske är på g nu då=) Håller alla tummarna för att du kommer få en lika snabb förlossning som jag fick!

2010-12-28 @ 16:59:19
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0