Hoho, nu är jul jäveln över...

Nä inte riktigt än då kanske. Alltså jag är verkligen ingen jul människa längre. Tror det blir bättre när Milia kommer. Då blir det mer pynta hemma osv, kanske man hamnar i julstämmning liksom för det har jag inte gjort i år. men gårdagen var mysig iaf. Alltid mysigt med min släkt, ena är värre än den andra. I år slog pappa alla rekord, han var dyng runt 18.00. Började kräkas runt 18.20. Råka låsa in sig på toa och kom inte ut. Klockan 20.00 sov han. Japp så är det hos oss på julen hahahhaa. Nä inte varje, ska inte överdriva. Idag kör vi spelkväll hos Kenneth och Monica. Då blir de flesta fulla igen, får se hur pappa kommer må då. Själv blir jag hämtad av min älskade Niklas på kvällen så jag slipper ta bussen från Hässelby. Ni kanske vill veta vad jag fick igår? Morgonrock (som jag är mest glad över) En tavla 3 par strumpor Ny kamera 1000:- av min fina mormor Parfym Doftljus Sängkläder Kan ha glömt något hehe, Mini fick tre julklappar av mamma och pappa, de höll i två minuter hehe. Vi är iaf super nöjda här hemma. dags att städa lite. Niklas mamma ska komma och sova över här idag och då vill man ju inte att det ser ut som en svinstia. PUSSS

Kommentarer
Postat av: Marie

Nej men hej. Hade ingen aning om att du läser min blogg =)

Tack! Ja det är ett helvete med denna oro. Att man har någon i sin närhet som mist sin bebis vid födseln gör ju inte saken bättre. Är livrädd att samma sak ska hända mig men jag försöker slå bort dom tankarna. Inte bra att oroa sig för mycket heller även om det är svårt att låta bli..



Tre veckor, det är ju ingenting. Ååh så spännande. Snart har du din lilla bebbe hos dig =)

2010-12-28 @ 05:46:08 :: URL: http://thefairytales.blogg.se/
Postat av: Marie

Hon hade gått två veckor över tiden och skulle åka in för att bli igångsatt. När dom kom in hittade dom inget hjärtljud och pojken hade dött den natten. Verkligen snubblat på målsnöret. Dom har tagit alla prover som finns att ta men det har inte gett någonting. Ingen vet varför det hände. Han gav bara upp, orkade inte mer.

Så nu är man ju livrädd för att gå över tiden och jag ska tvinga dom att sätta igång mig tidigare om det inte kommer igång av sig självt. Två veckor tänker jag inte gå i alla fall. Max några dagar...



Hehe ja det ska bli spännande med allt som väntar. Än så länge har jag inte känt nånting. Det bubblar och har sig men jag kan inte urskilja om det är bebben eller gaser, haha. Längtar tills jag känner på riktigt =)

2010-12-28 @ 11:12:41 :: URL: http://thefairytales.blogg.se/
Postat av: Marie

Nej man har hört rätt många dom drabbats och gemensamt är att alla gått över tiden. Läskigt!

Ja dom har det tufft som fan nu och det kommer vara länge =(



Hehe ja folk säger det. Jag hoppas det går fort. Lite läskigt att inte känna något än för man vet ju inte om hon lever. Känner man sparkarna vet man ju att hon finns kvar.. Men det var skönt igår när vi var på RUL att vi fick se henne studsa runt inne i magen =)

2010-12-28 @ 15:24:30 :: URL: http://thefairytales.blogg.se/
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0