hej hopp.

Idag mår jag riktigt bra igen. I lördags fick jag så sjukt ont i magen på höger sida. Gjorde även ont i ryggen, Tänkte att det går nog över snart, men icke. Runt 23.00 nångång ringde jag Ks och frågade va fan det kunde vara. hon trodde på växtvärk. Låg i badet i princip hela natten, varmt vatten hjälper fan alltid. Men så fort jag gick upp gjorde det ont igen. Men men, runt ca 13.00 dagen efter släppte det. Så nu har jag sovit ut och allt känns bra igen...

Idag har jag städat och håller på och tvättar. Lägtar tills mina föräldrar kommer hem igen så man kan gå över dit på kvällarna och få lite annat sällskap än Niklas hehe.








SHIIIIIIT vad jag saknar dessa två. Så sjukt roliga att supa med! Men men är man gravid så är man väl. Bara att inse att fest kvällarna är över. Iaf ett tag till... tror fan att jag ska ta första fyllan med bror och Tony!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Om TONY är med hakar jag oxå!!

2010-12-13 @ 14:45:58
Postat av: jessie

haha så sköna bilder..Ja det tycker jag verkligen vi ska göra..=)

2010-12-13 @ 22:05:04
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0