Halloj...

Åh det var länge sen jag skrev, jag vet. Nu har vi iaf blivit klara med flyttandet. Eller sakerna är här men det är fan ingen ordning. Har haft saker att göra varje dag än så länge så man har inte hunnit med att fixa här hemma. Men imorgon blir jag hemma på dagen iaf för att sedan ta en kvällsfika i Kista med Jessie och regine. Har saknat den lilla ungen lite. Dock ser man ju ut som ett spöke jämfört med henne. Ni som inte sett Regine ska veta att hon ser ut som en modell. Inge kul när man är fet och blek. Men skit samma, börja vänja mig haha. Finns dock en risk att jag måste till läkaren imorgon. Något skumt med mitt ena bröst. Inget jag vill gå in på närmare här när det finns folk jag inte känner som läser. Men mer om det någon annan dag kanske.

Igår var jag hemma hos mina föräldrar och fick hjälp av mamma med att förstå mig på allt det här om föräldrapenning. Som det ser ut nu så blir jag hemma till Augusti 2012 och sen tar Niklas de sista två månderna. Känns bra. Nu ska man bara informera jobbet om det.

Idag blev det Vällingby med Nettan för lite julklapps shopping. Dock köpte jag ingenting. Blev däremot intvingad på Svea vaccin för en influensa spruta... Gjorde ont men det är väl värt det...


Nä nu är det dags för mig att laga lite mat för att sen ta en långis med Mini och SEN slänga mig i soffan! Puss på er.

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0