Godmorgon

Eller nej, det är fan inte morgon längre. Klockan är 13.10. Och jag är liksom nyvaken. Har sovit så sjukt dåligt inatt. Två gånger var jag uppe och gick ut med hunden. A var en massa andra problem inatt också men orkar fan inte sitta och skriva en massa problem här.

Igår var jag en sväng i Vällingby med Jessie sen hängde hon med hem hit till huset och käka middag med mig och Niklas. Jättemysigt! Köpte en jättesöt klänning igår till Milia också, guuud vad jag längtar efter henne nu. Men hopn kan vara glad som ska få ligga kvar i magen ett tag till och ha det lugnt, varmt och skönt.


dags för kaffe och en sen en dusch. Idag är party för Elias vettni, hela 3 år blir han :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nä du jag lovar att du inte vill dricka, fy fan säger jag bara...

2010-12-03 @ 17:49:09
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0