Förlossningskurs.

Idag var jag och Niklas på en liten förlossningskurs. det startade 08.15 vilket är alldeles för tidigt för mig! Sover ju inget på nätterna typ så jag lämnar ju inte sängen innan halv elva nu för tiden. Satt där och gäspade som en galning, de måste tyckt att jag var jätte oförskämd men det var ju inte meningen. Iaf så tyckte jag att den var bra, fick veta lite mer om allt liksom. Känns bra. Niklas tyckte det var lite segt och han var nog inte så förtjust i filmen när man får se när bebisen kommer ut ur f*ttan... Det kan man ju kanske förstå. Skönt att man fick veta lite mer om lavemang också, det ska jag be om när jag kommer in haha... Tur som vi hade slapp vi böter också. Vi parkerade precis utanför på lastplatsen. Men jag menar Lastbilen var över åtta meter idag så vi kunde ändå inte stå någon annanstans.

Nä nu orkar jag inte skriva mer... Vill ha mat, kina mat skulle sitta fint men det får väl bki en pirog typ.


Puss på er


Kommentarer
Postat av: lina

Sån kurs fick inte vi gå, vi gick bara en föräldrar kurs... Va ska du me lavemang till? Kan trygga din karl med att säga att han nog kommer stå vid ditt huvud när bäbis kommer utskjutandes=)

2010-12-15 @ 20:37:58
Postat av: Anonym

vart går du på ultraljud?

2010-12-16 @ 19:04:37
Postat av: Mia

Lina: hehe jag vill ändå inte bajsa på mig när jag föder...lite av en fobi kanske? Men alltså vad är föräldrakurs för något? Kanske var den jag gick då? Eller så har jag väl missat något som vanligt haha...



Anonym: Mitt första ultraljud gjorde jag hos gyn i typ vecka 7? Kosta 250:-

Andra ultraljudet va det vanliga på ks i vecka 18.

Tredje gjorde jag i vecka 25 typ tror jag på Tittutsultraljudsklinik och kostade 1700:-



Så jag har gjort ultra ljud på tre olika ställen...

2010-12-17 @ 07:53:47
Postat av: lina

Det va en kurs som man gick på 5 gånger 2 timmar varje gång med andra nya föräldrar, va en ganska bra kurs, enda dåliga va att de lugnade mig så trodde inte värkarna skulle vara så onda som de va...

2010-12-17 @ 16:55:37
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0