Boooooring...

Alltså jag får skylla mig själv. Det är piss tråkigt att bara gå hemma ju! Har dock börja få få det tufft att andas så det är väl bra att vila men guuuud så tråkikgt det är. Niklas säger åt mig att skaffa en hobby! Någon som har någr förslag? Kommer ju iallafall ut med hunden några gånger om dagen och det superskönt.

Just nu sitter jag och försöker hitta bra låtar på spotify och planerar nyårsmiddagen... Fan hur mycket mat ska man ha när det kommer tio hungriga karlar liksom? Och efterrätt då? Vad ska man göra där... Ja ni, alla förslag är välkomna,  både på musik och mat...


Nu ska jag bara en kladdkaka och vispa grädde och svulla ner mig ännu mer.

Kommentarer
Postat av: följa med mig till stan på fredag :-)

2010-12-07 @ 19:19:47
Postat av: Tina

Efterrätten vi hade förra året var en succe. Rekommenderas!

Saffransglass med hallonsås låter udda? Tyckte jag med, MEN så gott det var

2010-12-07 @ 22:42:10
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0