trött

Är så sjukt trött idag! Blev för sent igår, halv elva hahahaha. Åkte hem ganska tidigt från Jessica men när jag och Jessie kom hem tog vi eväng med mini. Träffade på en urgullig pittbull valp. 4 månader bara och så söt. De fick leka av sig ett bra tag, sen var det dags för sängen. Vaknade dock inatt av en ond mage, mådde illa också. Inte kul, blev inte mycket sova...

Jobb 7-16 idag. Skrev klart allt till försäkringskassan nu ska jag bara få mitt mammapapper (kommer inte ihåg vad det heter haha) sen ska det skickas. Hoppas på ett ja. Räknade allt jag lyfte (nästan) idag, kom upp i över 700kg... Man lyfter mer än vad man tror om dagarna.

Nu vill jag ha mina gardiner och nallar till rummet, har väntat över en vecka nu ju :(


Kommentarer
Postat av: Lina

Glöm inte att skriva att du lyfter tyngre än 25kg på vissa saker för där går gränsen!

2010-08-30 @ 16:17:11
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0