Snart över...

Nu är min semester snart över... Suger ju riktigt hårt kan jag meddela. Men ska nog faktiskt ändå bli lite skönt att ha något att göra på dagarna. Plus att man saknar ju vissa arbetskamrater lite, eller det är fan bara två haha.


Idag har jag städat som satan, tömt alla skåp i extra rummet, där ska det in nya saker förhoppningsvis, skrubbat hela jävla badrummet och kört en grov rengöring i köket. Sen var jag tvungen att sätta mig ner för fötterna värker(?) som in i helvete. Är det nån jävla gravid grej eller? Får väl googla haha, måste kanske köpa mig ett par stödstrumpor, blä....

Nu är det verkligen inte många dagar kvar till det efterlängtade/fruktansvära ultraljudet....
Dags att städa lite mer, avslutar med en bild på mitt hjärtaa:



Kommentarer
Postat av: Lina

Vänta du bara tills ben och allt bara värker=) Håller tummarna!!!

2010-08-14 @ 16:56:15
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0