KLART!

Nu är mellan rummet färdigmålat! Fan tog ju bara tre år... Nä men det blev ett jävla projekt helt enkelt. Ljusgult blev det... Men vet ju inte riktigt om det blir flicka eller pojke. Jag vill ha flicka och Niklas pojke, konstigt va? Har iaf beställt hem gardiner och lite väggdekorationer med små nallar, tänker dock inte säga varifrån för jag vill vara ensam med sakerna i babyrummet hehe. Har hittat världens finaste säng-himmel men måste vänta tills könet är helt fastställt... Just det, måste boka in en tid på tittut.se :) Ska bli kul, Mamma ska med.

på tal om familjen så var min far ute på äventyr inatt haha. Kan fan inte skriva mer om det, men roligt såhär i efterhand var det. Förstår dock att det inte var så roligt för mamma att behöva oroa sig men men. Tur att hon inte ringde mig inatt så jag också blev orolig.



Nä nu är det dags för potatisbullar. puss

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0