mys

Hej hopp. Hoppas ni alla har en skön helg. Själv har man jobbat idag med en man kort, jävligt tråkigt ska ni veta då man bara får sitta i kassan exakt en hel dag. Igår däremot följde jag med Niklas till hans bror, hans brors tjej Karen fyllde 31 så det var middag där. Jätte god mat och dricka och sen äppelpaj på det :9 nam nam. Fick äntligen se deras lilla bebis också. En liten flicka på 4 månader (tror jag) vid namn Zeline så underbart söt! Vill också ha en ju för fan. Mysigt som attans var det hemma hos dem iallafall, ville knappt åka hen så nu ska jag följa med dit varje gång. Har ju varit lite för feg tidigare hehe... Nä nu ska jag plugga lite mer teori, laga mat och sem slutligen hoppa ner i ett bad.


puusss

Kommentarer
Postat av: Lina

Du kommer nog snart ha din egna ska du se!!

2010-04-12 @ 14:53:18
Postat av: Mia

åh Lina hur går det för dig då? vecka?

2010-04-12 @ 21:26:59
Postat av: Lina

Det går bra. Magen har vuxit rejält nu. Är i vecka 26 dag 5. Har börjat få lite värk nu plus vatten i kroppen så man är svullen. Men annars är allt bra. ska bara jobba till sista april sen semester=)

Har även fått igenom havandeskapspenning från 1 juni.

2010-04-14 @ 07:29:19
Postat av: Maria

klart du får egen gofis inom kort gumman! :) Kramis!

2010-04-15 @ 22:15:11 :: URL: http://familjemys.blogg.se/
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0