hm...

kan det vara så att vinden har vänt(snackar inte om vulkanen nu). Kan det vara så att det är min tur nu(pratar inte bebisar heller), har ju alltid sagt att efter regn kommer solsken, ska solen skina på mig nu? Kan jag ha sån tur, tror dock inte det. Får väl ett nej igen, men hoppet är ju det sista som lämnar en och ni ska veta att det har varit nära... Men men får hålla tummarna nu. Vill fan ha den här. Ni fattar alla att jag pratar om en lägenhet nu va? De hade satt som maxhyra 7000, men det kan ju gå ändå. åååhhh hatar att vänta på svar men får väl veta idag iaf om de vill komma på visning.

snart fyller jag år. Kan säga på en gång så att ni mina kära vet, blir bara en vanlig tjejmiddag här hemma. Fyller ju ändå så mycket så det är fan inget att fira haha... Ni vet själva vilka ni är som är bjudna. puss

Kommentarer
Postat av: camilla

hej gumman å när pip sk avi ses dha .. å letar ni lägenhet spääääannde håller tummarna :)

om du vill så kan vi slå ihop oss på en hedlig födelsekalas fest igen som förr i tiden hahaha fast dock en lung tjej middag elller nått : ? fundera å hör av dig skulle va kul ja har inget spec ja ska göra kanske grilla om de är fint väder elller nått bara umgås ?

hoppas allte bra me dig själv är ja snooooorrrrriiiig fyfaaan puss

2010-04-17 @ 12:58:00
Postat av: Tina

När ska vi ses då? I veckan? Å vilket datum blir tjejkvällen, vet du det än?

2010-04-17 @ 21:29:00
Postat av: Nicole

Jag är bjuden va?

2010-04-18 @ 19:24:43
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0