bra dag.

Idag har jag haft en bra dag. vaknade runt, åt frukost och kollade på morgon med The Voice, de är så sjukt roliga, skrattar mig igen hela programet. sen var det dags för jobb. Jobbade hela 1,45 minuter idag hehe. Sådär lagom lång arbetsdag om ni frågar mig.

Åkte sedan upp till Vällingby för lite shopping, kom hem med 5 nya toppar, lite smink, strumpor och lite andra nödvändigheter. Slö som jag tog jag tunnelbanan hem som vanligt. Var lite stressad, vi har nämligen finbesök av vår ex hund Ice. Han och Mini går toppen bra ihop. Han tycker kanske att det är lite jobbigt att hon löper och att han inte får komma till skott så att säga haha...

Efter en timme hemma åkte vi över till mamma och pappa för att hämta hem hundmat, pappa gjorde ett jobb och valde att ta hundmat till oss istället för pengar! Tack världens bästa pappa, och mamma såklart för pengarna till resan. Så jävla skönt, resan betald och hundmat för ca månader. Massa pengar insparade.

På vägen hem svängde vi förbi zoo butiken. Mini har blivit så duktig och biter inte sönder saker längre så hon belönades med saker för exakt 600 kronor. Nu är hon överlycklig. Köpte ett nytt shampo till henne också som luktar piggelin, mums.

Nu håller jag på och städar eftersom det kommer folk och kollar på lägenheten på söndag och idag är den enda dagen jag har tid... Dags att sätta fart kanske!


Imorgon blir det fika med Camilla och Tina, och små pojkarna såklrt! Ska bli mysigt. Hinner förhoppningsvis en sväng till City Gross också, men det fan tveksamt!

Näää dags för dammsugning.

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0