Uppdatering.

Halloj :) Någon verkar ha saknat mig iaf. Idag har jag haft en skit dag på jobbet, orkar inte ens berätta om den. Nu är man hemma igen med älskling och Mini :) Ska strax ställa mig och laga mat, kött och bak-potatis! Mums. När jag kom hem idag hade jag fått ett brev från Solna tingsrätt, bra att dom skriver så man inte förstår, fattar alltså inte ett SKIT av vad som står i brvet. Plus att vissa delar är handskrivna av en människa som inte verkar ha gått i skolan, och det ska jag fan ta upp med dem när jag ringer dit imorgon. Fan använd datorn till att skriva om du är så j*vla värdelös på det haha. Trodde allt skit var nerlagt, kanske det är också, ingen aning, som sagt förstår man ju ingenting.

På torsdag fyller min kära bettan år, synd att man jobbar den dagen, men men det blir ju party i helgen iaf, då är vi dessutom hundfria. Kommer ju få ångest när jag ser lill-tjejen åka iväg men men det är ju bara över helgen.


Dags för mat-lagning.

PussPuss

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0