kulkorv.

Hej hej.

Just nu sitter jag och äter kulkorv, ni vet runda små korv bollar. Var bara tvungen att prova! Riktigt goda faktiskt. Kan tänka mig att barn skulle älska dem, samma med Jessie som är korv fantast.
Idag har jag varit på jobbet, blä. Fast tiden gick rätt fort. Brukar göra det på söndagar, varför vet jag inte. Hoppas ni alla har haft en trevlig helg, det har jag. Förutom att mini var dålig i magen inatt och bajsa hela tiden överallt. Inte kul att torka bajs mitt i natten när man ska upp till jobbet halv sex, annars är hon underbar :) Idag har hon varit själv hemma i 45 minuter, duktig flicka som låg och sov i soffan när mamma kom hem. Idag har hon lärt sig hoppa upp i soffan själv, det går fort allting. Synd bara att rums renheten inte är riktigt klar.

Nä nu ska jag göra dipp, ta en dusch och vänta på min pojkvän. Gå ut med hunden måste man ju självklart också...


puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera =)

2009-09-21 @ 18:12:52
Postat av: camilla & adrian

helluuuuuuuu

vart har du tagit vägen ?

går de bra med vovven . Kom å tänka på en sak elller de va johan som sa , hade inte din karl en hund innan , vart tog den vägen ?

När skall vi ses då? kommmer du å frida på kalaset ? ska börja baka snart så man vet ...kraaamaaaa

2009-09-22 @ 10:30:30
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0