SOVA!

Åhhh nu ska man snart äntligen få sova, jobbat 11-21.15 idag, rätt sliten. Hade iaf sjukt kul med Loppi sista timmen på jobbet, hon är bara för STÖRD. Så jävla rolig.

Kom hem. Ut med Mini. Kom hem igen. Kolla bloggar och nu sova :) Ska bli så skönt att få krypa ner i sängen och dra duntäcket över huvudet haha... Måste nog ta en sista liten kiss runda med vovven.

Imorogn blire städning här hemma. Det är ett jävla jobba ska ni veta när man har en hund som skäller på dammsugaren och vill äta upp skurmoppen. Men men jag ska göra ett försök, sen blire jobba 16-21.15
Undra hur många snorisar det kommer imorgon kväll då och ska försöka köpa öl. Det går inte med mig inte. Säkert gör de massa kontroller imorgon också, lika bra "legga" alla, små som stora... Nä nu ska jag kolla lite på efterlyst, såg att det va på tv. Sen ut med hunden och sen soooooova....

Hoppas alla får en underbar lång helg... Själv ska jag jobba både fredag och söndag, inget Halloween supande för mig inte, inte för att jag var så sugen ändå.

Just det imorogn ska jag förösöka lägga ut bilder :) Men min kamera har blivit söndertuggad av en viss hund, men jag tror det fungerar ändå. Gu vad jag skriver massa skit nu. Lika bra att lägga av innan ni somnar.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Tina

Klart vi ska ses snart! Och klart vi ska gå hemma samtidigt med härliga småbusar. Vore för härligt det!

2009-10-30 @ 20:28:20 :: URL: http://ting84.blogg.se/
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0