Smart man är...

Nästa gång man får en journal av veterinären kanske man ska läsa den liiite mer noggrant. Mini var ju Västerort djursjukhus idag och fick sin metadon spruta. Lämnar glatt fram journalen och då frågar de "Varför har du bara bokat in en tid idag?" Jag fattar ingenting liksom och står där som ett STORT jävla frågeteckan varpå hon säger "det står ju här att hon ska ha två om dagen". Bra jobbat Mia, så nu fick bebis lida i onödan idag. Känner mig skit dum men nu har jag i allafall bokat in två tider imorgon igen. Sen hoppas jag på att hon är mycket bättre. Hon reste på sig för en stund sen, kom och pussa sin mamma för att sedan falla in i djup sömn igen....


Börjar bli riktigt trött på den här nu, jag vill ha min friska lilla valp tillbaka som älskar att bita mig och hitta på andra hyss enbart för att jävlas med sin mamma.

Men men, tråkigt att jag inte gå på Melanies middag, måste vara hemma med Mini, eller måste måste jag väl inte men jag vill. Sen ska man ju vara på jobbet 07:00 imorgon också... Hoppas fortfarande på att någon ska höra av sig och säga att det kan jobba mina sista två timmar imorgon så jag kan åka med Mini till vet. Men ingen vill ju jobba... det suger...

Dags för ett bad och hänga upp resten av tvätten. (Mini var så borta igår att hon inte ens kunde resa för att kissa) Blev kissa liggandes för hennes del... I sängen också så jag har tvättat täcken, sängkläder och bäddmadrasser hela dagen.


Puss på er...

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0