Mini :(

Nu ligger mammas lilla Mini på sjukhus och jag känner mig riktigt deppig...
Vill ha hem henne nu!!! Hoppas verkligen att jag får hämta hem imorgon.
Hoppas även verkligen att hon mår bättre nu med en massa smärt-lindring, hon bara somna in när hon fick en spruta Metadon, fy fan vad ledsen jag varit idag. Stackaren har legat och grinat hela natten och haft riktigt ont! Undrar vad det är för fel, men men det viktigaste för mig nu är att hon inte har ont och inte saknar mig lika mycket som jag saknar henne. Helt tomt här hemma... Men men ni får veta mer imorgon...

God natt :`(



Första bilden jag har på mitt lilla monster! Nä nu kommer tårarna igen...

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0