Jag suger...

M jag är verkligen ledsen på mig själv att jag skriver här så sällan. Är ju jätte skönt att få skriva av sig ju! Så hur mår alla? Själv är jag rätt nöjd för tillfället. Igår hade vi tjejkväll frmför Idol, hade massa chips, kladdkaka och läsk. Åt typ ingenting av det eftersom jag verkar vara i en liten mat-svacka. Vore skönt om man tappa något kilo då, men det lär ju inte hända.

Måste alldeles strax gå och lägga mig börjar sju imorgon och måste passa på att sova lite eftersom jag ska jobba nu sex dagar i sträck. Måste tjäna in lite pengar nu så man slipper sitta hemma och vara fattig. Man har ju så äckligt mycket utgofter varje månad, men tror den här blir bättre än förra som slutade på 24000 ungefär. Lyxfällen skulle vara något kanske? nä så illa är det faktiskt inte.

Annars då? Jo allt är bra, har beställt hem ett par jättefina skor, Hunden har blivit rumsren (slipper torka diarre varje morgon) Niklas och jag har det jättebra, har världens finaste familj och världens bästa vänner. Kan inte bli bättre... Haha jo såklart det kan, ge mig några miljoner så jag slipper jobba så är jag 110% nöjd :)



ÅHH vad jag längtar till nästa helg då vi ska ha "Fia turnering" haha hemma hos min föräldrar. Ska bli kul att umgås plus dricka massa vin :):):) JIPPI!!!



God natt älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Jessie

måste säga att du har väldigt charmerande bilder på mig...=)



Puss

2009-10-12 @ 15:25:12
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0