Hemma

Sitter häär hemma och har ingenting att göra, rätt skönt faktiskt. Egenyligen kan man ju alltid städa men jag vägrar idag. Ska strax ta en promenad med min lilla älskling. Sen måste jag upp till Vällingby och hämta ut min jacka hos skräddaren. 480 kronor för ett blixtlås, är det bara jag som tycker det är dyrt? Kanske är för allt blev så JÄVLA dyrt den här månaden för att Mini mått dåligt. Inte fan visste jag att man måste betala både självrisk och sen 20% på all jävla veterinär vård. Tror jag blivit lurad igen, händer ju rätt ofta. Måste kanske byta försäkringsbolag.

Till en liten roligare sak, min nya skor kom igår :) Jättefina var dem. Trodde ju jag blivit  lurad där också eftersom det tog sån jävla tid att få hem dem haha. Men nu är de här iallafall. Måste dock köpa spray INNAN jag börjar använda dem. Varje år så skiter jag ju i det och får ha blöta kalla skor som bara är att slänga i februari haha...


Var iallafall på återbesök hos veterinären igår. Gissa vad de säger. Ni får komma tillbaka om en vecka igen också... Tror han såg på min och Niklas min att vi inte var så sugna på det, så vi fick besöket igår gratis iallafall men måste betala nästa gång för röntgen och besök... Bara röntgen kostar 1700.... Ni förstår kanske hur ria vi är nu haha.,. inte en krona över denna månad :P

På fredag tänkte jag att jag ska lägga in lite bilder här också, var ju ett tag sen.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Tina

Tyvärr så har du inte blivit lurad av försäkringen. Det är så det ser ut, på dom flesta bolagen och för oss. Våra katter har samma och har kostat oss ett par kronor.

2009-10-28 @ 20:50:16 :: URL: http://ting84.blogg.se/
Postat av: camilla

mmmmmmmmm vännen de är inte gratis att äga bebisar =P

urs stackare ..vet hur de känns .

va skall du göra i helgen då?

kramar

2009-10-29 @ 08:19:36
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0