New moon

Var på bio i trosdags/fredags? Kom hem vid hlav tre på natten haha. Jätte mysigt var det iallafall, världens bästa filmer var det ju också. Tack tjejer det var underbart. Just New moon var ju grym (första också iof) åhhh vill se den igen. Däremot sög det ju att det var så mycket jobbgia människor där, man kom liksom aldrig in i den där mysiga bio-känslan när folk skrek, apploderade och fes haha... Men men längtar tills den kommer ut film, då ska jag se den hemma helt själv i sängen, myyyys...

Kan även berätta att jag beställt hem böckerna (kunde dock inte vänta så jag låna ettan av Jessie så länge) så nu ska jag iaf bli lika nördig som resten av er hehe.

Imorgon är det jobb som står på menyn. 10-19, kunde ju inte tacka nej till en extra söndag, bra med pengar och som ni alla vet behövs ju det här hemma. Men men hoppas ni har en trevlig lördag kväll! Själv ligger jag hemma i soffan med Mini och äter godis och ostbågar!





Åhhhh....

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0