Ja, jag är bitter...

Fan alltså vad tråkigt allt ska vara. Imorgon är det fest och jag har fan inga kläder. Och då menar jag verkligen INGA KLÄDER. Om jag hade hunnit få försäkrings pengarna hade det varit lite kul iaf, men icke. Hoppas ni andra har det bättre. Nu ska jag ligga och tjura här i min ensamhet. Och imorgon ska jag vara as-full så jag skiter i vilka trasiga gamla fula kläder jag har på mig....

Såg nu också att min topp jag hade när jag fyllde år är trasig, har använt skiten en gång. Jävla äckliga gina tricot kan dra år helvete. Jag vet att man får det man betalar för men jag tror den kosta 300-400? och då bprde den hålla för mer en en användning, men men sug ap-pung då fitt topp.

god natt.

 fittskithelvete....

Kommentarer
Postat av: camilla

hej mia , det var kul att ses senast! å allla tjejer å din härliga Familj :) å du som va ett litet fulltroll minsann heheh :) men ja diggade dig. när ni skulle dansa å du stod längst fram i mitten ,medans allla andra stor på rad heyy mackarena =P

å detta kommer jag aldrig glömma . måste skriva de .

"Kom Slida!" haha



undra sa flundra nu undrar människor som läser detta haha

själv har ja en son som är sjuk i dag , kim ska va hemma med honom själv skall ja jobb 10-17 helt ok .

vi kanske kan ses på ffreda då du oxå va ledig .

kramaaaaar

2009-11-16 @ 09:06:15
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0