hoho...

nu är det måndag morgon, ska strax bege mig mot jobbet, jippie! hehe, nä nu ska vi inte vara sånna... Trevlig helg? Jag tycker vi hade jätte trevligt i lördags hos Frida, och det är tack vare er mina underbara vänner! Ni är bäst. Kan ju tala om att det var bra att vi alla gick hem tidigt, för vid två typ? hade massa bråk satt igång och polisen fick komma... OCH då var det tur att inte jag var där, för en av "satanisterna" på andra sidan bort hade bråkat med mamma och kastat flaskor på min pappa och min bror så de börja blöda. Hade jag varit kvar då hade hon fått en flaska i skallen och det hade ju inte varit så bra...

Nää nu måste jag sätta lite fart...

Grattis igen till Camilla och Kim ;)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Skojar du med mig?

vad hände då?

puss

2009-11-16 @ 10:34:38
Postat av: Natalie

Jag förstår inte riktigt vad som hände! berätta för mig på min blogg =) NYFIKEN!

2009-11-17 @ 18:01:12 :: URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0