Hej hej

Hej hej alla där hemma i soffan. Idag har det varit en sköööön dag. Låg i sängen med Mini ända fram till tolv. Vid två tog jag Jessie en sväng förbi öb och sen upp till gynmottagningen. Nu har man fått nytt recept och det var ju på tiden. För Jessie däremot gick det inte så bra... Så nu sitter hon på sös och väntar på att få komma in. Önskar att jag hade kunnat följa med men jag ska ju upp jättetidigt imorgon och gud vet hur lång tid det tar för henne därinne... I alla fall så måste hon kanske operera bort en cysta på typ livmodern om jag förstod det rätt. Någonstas därinne sitter den iallafall... Inte roligt...

OCH jag har inte lagt ut några nya bilder eftersom jag inte kan hitta sladdarna... Nu vet ni...

PUSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0