hej bloggis....

Ännu en jobb dag över, vi ha fem kronors vecka på jobbet. Inte så kul haha... kommer en massa människor som aldrig sett förut som vill handla billigt... bla bla bla, har inget vettigt att skriva. Ska väl ta och kissa hunden nu för sista gången denna dag. Min bad-vovve. Vill ner i badkaret hela tiden och bli sur om det inte är fyllt med vatten... Älskar även när man spolar i toaletten... Nä nu ska jag sluta, förstår om ni blir uttråkade....


Just det fick höra igår att en av mina favorit kunder (typ den enda favoriten) har dött. Tråkigt för han var alltid trevlig och glad... Kunde inte någon av de elaka fått försvinna istället...


Ses imorgon...

Kommentarer
Postat av: camilla

hej mia jag är sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk

kan inte ses i dag , så typist!

vi vill se kort mera kort på din blogg =P

kramis

2009-11-20 @ 12:09:12
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0