det bränner,...

Har solat sönder mig hehe, körde en kvart igår och tio idag. Skönt med lite färg men nu gör det fan ont. Vet, jag får skylla mig själv :) Blir ju så när man tankar på sol-kortet en massa.
I alla fall just nu sitter jag och kollar på animal planet, handlar om isbjörnar, visste ni att bebis isbjörnar låter som får? Fy fan måste skaffa mig ett liv... Är ensam hemma med Mini ikväll, Niklas är ute och super. De har personal fest. Tråkigt att behöva gå och lägga sig själv, men det är väl bara och vänja sig. Om åtta dagar åker han ju till Thailand i typ tre veckor.. Är därför jag pressar i solariet, kan ju inte vara blekare än honom när han kommer hem...

Men men, har ni tänkt på hur mycket bra reklamfilmer det går på tv just nu? Skrattar så jag gråter... Här kommer en liten topp-tre enligt mig:

1. Nya ICA reklamen, enbart för att EMD är med såklart.

2. ComHem som egentligen borde ligga etta, så jävla GRYM!

3. Vet inte vad det reklam för men ni borde ha sett den. En finne gubbe som säger "nobody puts baby in the corner" haha så jävla kul...

Nu ska jag nog lägga mig i badet och läsa lite i andra Twilight boken. Vill inte läsa ut dem för snabbt för jag blev lite deppig efter jag läst ut första. Inge kul när böckerna tar slut ju... Eller hur Annika? hihi....



PUSS

Kommentarer
Postat av: camilla & lilla adrian

hej mia . haha de va inte dig mia ja syftade på , när de gällller min blogg .

vet ej om du hört men va akut på sjukhuset i lördag av MAGSMÄRTOR TILL EN FÖRBANNELSE ... VÄRRE ÄNN ATT FÖDA BARN svinmmmade typ ett x antal gg . men de visade sig att lillens hjärta slutat slå å just nu blir de ingen bebis ... ska tillbak aigen den 3 av kontroll m.m , me tanke på att detta ej va som en vanligt "missfalll" ,

meen aaa så är de . kraaam

2009-11-28 @ 09:26:19
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0