Camilla

Måste bara säga att du är sså sjukt stark! Önskar verkligen att om samma sak händer mig kommer jag att vara lika stark som dig. Var jätte skön att höra att ni är okej trots den skit som hänt! Du är grym! Massa pussar till dig! Och Kim och Adrian såklart...


Just nu ligger jag och min gubbe i soffan och kolla på "Vem kan slå Filip och Fredrik"... Eller Niklas sover typ och jag bloggar ju men vi småkikar lite :) Nu hör jag Mini ligga och muttra i hallen, kanske är dags att gå ut i kylan...


Puss



hihi min fina lilla familj busar i badrummet :)

Kommentarer
Postat av: camilla & lilla adrian

Mia de värmer i mitt hjärta att du tänker på hos . !

massa kärlek .

ps underbar bild du tagit ,man bara ler är man ser den puss

2009-11-30 @ 20:42:47
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0