RENT HUS

Japp det är vad vi har nu. Har städat sen klockan 11.00 idag. Tur som man har kom Bettan ner och hjälpte mig från typ 13.00 tror jag. Nu är det rent och fint. Är jäte nöjd med mitt vardagsrum nu när det finns en lampa och nya krukor med blommor i fönstret. Nu fattas bara något på väggen, det får bli ett senare projekt när man har lite mer pengar :)

Nu börjar det bli dags för en dusch, tvättade ju mitt hår igår med mitt nya silver shampoo, hade nog i det lite för länge för nu är året typ,blått, grått eller typ silver... Sen bär det av ner till ÖoB sen efter det blir det middag i Fridas nya lya nere i Grimsta. Im orgon blir det vila som gäller eftersom det blir jobb 6 dagar i streck sen :(

Här kommer lite nya bilder:

       

Kommentarer
Postat av: Tina

Nu känner jag mig lite dum som inte ens hörde av mig men grannen kom med sina barn och lekte, sen blev Elias hängig och jag kände mig lite nere... SORRY! Och jag som ville träffas och så. Hoppas jag är ursäktad för denna gång...



Vad är det för ny lya Frida har?



2009-06-05 @ 22:40:15 :: URL: http://ting84.blogg.se/
Postat av: Jessie

Ja fy fan vi kanske ska starta en städ firma eller vad säger du bettan?!

PUss

2009-06-08 @ 11:38:50
Postat av: Natalie

hahahaha mia vilka bilder (skämms) :D

men hallå? man kan ju inte trycka upp bilderna.. jag vill se dom =(

2009-06-20 @ 22:00:43
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0