party idag och sola imorgon...

Ännu en dag avklarad. Idag har vi varit på IKEA och CITY GROSS, allt har gått bra förutom att Vi välte hela jävla vagnen på IKEA och att jag NÄSTAN glömde min min väska där, som tur var upptäckte kunderna efter oss det och ropade på oss :) skönt att det fortfarande finns snälla och ärliga människor kvar i detta land. När vi kom hem var det dags för montering, nu kan jag det här med att skruva ihop lådor utantill så om någon vill få hjälp så vet ni vem ni ska ringa.

Nu på kvällen har jag, Frida och Nicole haft en mysig middag med massa cider (känner mig lite lätt lullig) och bara babblat på. Riktigt underbart, tack för det tjejer, precis vad man behövde efter en vecka med målning och flytt.

Nu hoppas jag bara att det gått bra för Paddan, men det tror jag eftersom hon inte har hört av sig ännu, Haha samma sekund som jag skrev detta hörde hon av sig, men som sagt antar igen att det gick bra eftersom det var glada gubbar i sms:et.

Dags att sova, eller först ska jag spana ut över Råcksta eftersom att det är ett j*ävla liv utanför.

puss och god natt.

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0