Ledig.

Jaha nu har man varit ledig ett par dagar INNAN semester börjat hihi. Mycket skönt måste jag säga. Vad har jag gjort då? Jo jag har varit på IKEA igen och lite andra butiker i Barkarby (eller Barkaby), vet inte hur det stavas men skit samma. Har shoppat upp en hel del pengar nu, alla skatte-pengar faktiskt. 2700 försvann fort, men mycket saker blev det. Det blev: 1 sängöverkast, 4 nya kuddar, 1 par gardiner, 2 par nya sängkläder-set, gardinstänger, tavelhylla, framkallat foton på mig och mitt hjärta och underkläder, kommer ihåg vad mer det vart, men nånting mer var det säkert :)

Har även varit på vatten-gympa idag för första gången, tro det eller men riktigt jävla tufft var det, och SKIT kul. Det ska absolut göras om. Både jag och Paddan älskade det!!

Efter vatten-gympan gick vi en sväng i Vällingby blev en svamp-salva och en liter vin haha. Efter detta tänkte vi att vi skulle åka tidigare för att få i oss kaffe och cigg. (Hade inte råd att fika när vi shoppat upp alla pengar). När vi var inne på jobbet gick vi ner i personal-rummet och satte på kaffe, sen var det dags för ett toa-besök för min del. När jag är klar och kommer ut har Paddan försvunnit, kollar i kassa-rummet och ser att någon skrivit ut en "stängt på grund av rån" skylt. Tänker inte mer på det, sätter mig och läser KLICK och väntar på Jessie. Hör att dörren öppnas på övervåningen och hör Jessie.

Jessie: Mia?

Mia: Jaaa?

Jessie: Har du hört vad som har hänt?

Mia: Nää?

Jessie: Det har varit rån igen..

Mia: vadå? närdå? *pucko*

Jessie: Alldeles nyss...

Jaha då var det bara att gå upp, kolla läget, krama om Helena och Gustav. Hämta fika till stackarna, Gå upp igen, lyssna lite på kunderna. Sätta sig med personalen och höra hur alla mådde. För Gustav var det andra gången nu på tre månader. för jävligt! Dags för ändringar på detta bygget! Sen blev vi kvar ett tag medans polisen höll förhör plus att vi väntade på att Helenas mamma skulle hämta henne, fan lilla gumman ska inte behöva åka hem själv liksom. Kändes skönt att kunna vara där för dem som behövde (eftersom man själv nyss var med om det) om någon nu behövde oss.

Nu hoppas jag att vi får en cashguard så att vi slipper skiten igen. Och att de åker fast denna gång, kan lika gärna vara samma idioter den här gången också! Hoppas de dör. Eller blir gripna, så att vi alla kan få skadestånd, och sen dö. MOHAHAHAHAHAHA   F*TTOR!!!!!!



Nä nu har jag skrivit av mig för den här gången, nu ska jag kolla klart på Grannfejden och hoppas på att min ÄLSKADE Niklas kommer hem snart så vi kan kramas :)

Puss hej.


Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0