Jessie

Min älskade bästaste bästa vän i världen är ledsen... Det suger. Förstår henne verkligen, det är inte lätt det här med killar. Och det är inte lätt att lita på folk när man redan blivit sviken en gång. Men den ända som kan hjälpa dig är du, och du känner nog i hjärtat vilket som är det rätta valet! Oavsett vad du gör så kommer jag iaf alltid finnas här för dig, natt som dag. Du har ju egna nycklar så det är bara att komma ner när du vill!! Älskar dig! puss







KAN SOLA HÅLLA SIG FRAMME NU SÅ MAN KAN FÅ SIN FÖRSTA GRILLADE MIDDAG DÖR IÅR IDAG!!!!! snälla!!??!!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Tack mitt hjärta andra halv mitt allt..;)

Älskar dig....Puss

2009-06-19 @ 23:40:24
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0