Färdigflyttade...

Nu har vi flyttat färdigt för idag, målat hela j*ävla dagen! I denne värme... Jobbigt som satan, men fint blev det! Just nu sitter jag hemma och väntar på mat. ♥Älsklingen fyller år idag så då får det bli Thai-mat. Så jävla gott! Blir alltid samma också, wokad ostronsås med biff :) nam nam. Efter maten blir det upp till Jessie igen och fixa lite mer. Hoppas hon inte är för full. Blev en flaska rödvin för henne idag. Vill att hon ska må bättre snart men det väl sin tid. Har hört att det kan ta halva förhållande längden att komma över någon. Tror ni på det?..

Imorgon blir der IKEA och CITY GROSS, fy fan vad det ska handlas :) Sen antar jag att det blir att skruva möbler. Efter det hoppas jag på middag hos Nicole med lite dricka. Haha vet att du vill supa dig dyng Nicole, men jag måste upp på lördag och sola :)) Nä nu är det dags för världens bästa mat!

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: camilla & adrian

hej pärlan , träffa min mamma i går och hörde att du försökt plinga mig hum skumt inga missade samtal... :(

fan måste ses snart.va skall du göra i helgen pussa & kraama

2009-06-26 @ 08:07:05
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0