Britney

Igår var vi på Britney konserten, den var grym, hon var grym, dansarna var grymma, allt var grymt. Riktigt bra faktiskt, klart värt pengarna, hade kunnat gå en gång till :) Snygg var hon också, man blir ju inte avundsjuk liksom, nej nej...

Idag har jag gått en promenad med mig själv :), beställt löshår har jag gjort också, är lite trött på Hockey-frillan jag har just nu haha. Kanske ska klippa bort ännu mer av det slitna nu när jag ändå köpt nytt, så får jag använda det tills mitt egna hår växt ut igen. Vad säger ni om det? Har faktiskt råd med det denna månad, fick ju en rätt bra lön! Måste ju unna sig något lite då och då...

Nä nu måste jag säta fart, ska vara på jobbet vid två och te en fika med Jessie och sen jobba :(

Jo du Nicole, det SUGER att vara tillbaka på jobbet! Men nu är det bara två dagar kvar sen får man vara ledig igen!


PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Nicole

Vilka var pa britney???

mamma var oxa dar fick biljetter fran jobbet, men hon tyckte inte det var sa bra!

har inte hittat tofflor annu ska kolla en annan butik imorn!

puss

2009-07-15 @ 15:53:11
Postat av: camilla & adrian

heluuuu de är maria e som är på g :) vecka 17 ir tror ja kraaam

2009-07-16 @ 10:12:12
Postat av: Anonym

hej mia måste ha ditt nr kan du skicka de .

hade tänkt sådär spontant att träffa dig 2 dagar i rad ,, men har ej lyckas få tag på ditt nr ja å kimpa å adrian åkte förbi dig här om dan oxå .. kraaam

2009-07-19 @ 22:24:15
Postat av: Anonym

Nämen har du skaffat blogg utan att säga något till mig =(

Nu måste jag ju gå in och läsa den varje gång du skriver något så att jag har koll på vad du gör ;)

Jag ville också gå på britney men hade ingen att gå med varför sa ni inte att ni skulle gå.

Vi hörs kram =)

2009-07-22 @ 12:23:58
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0