Mmm

Mmm idag blir det god mat till middag, potatis, ugns stekt kött och creamy pepper sås. Nam nam! Skrev ju igår att jag bara hade 24 kronor kvar, men sen kom Niklas hem med en MASSA pengar så nu kan vi shoppa lite igen haha. Nya tv-spel till vårat playstation3, har ju bara kunnat spela buzz (hatar resten av krigs-speln men nu finns det ett simpson spel som jag säkert kommer bli beroende av :)

Haha imorse försov jag mig, kom hela fem minuter sent! Har inte kommit sent på hela tiden jag varit anställd där (ett och ett halv år, typ), fick nästan ångest, men sen kom jag och tänka på hur sena resten av mina arbets-kamrater brukar vara och då kändes det genast bättre :)



Tillbaka till mat-lagningen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk om man hade en kille som bara kom hemsådär med kontanter ... spännande . !

2009-02-17 @ 18:52:05
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0