Ledig!

gud vad skönt det är att vara ledig! Synd att det bara varar i två dagar. Men det är ju mycket bättre än ingenting i alla fall!!

Idag har jag skurat väggar hos Jessie och varit på kalas hos min kusin Oskar! Alltid lika mysigt att träffa släkten! Fick lite pengar av mamma också, perfekt nu när jag kommer få en dålig lön men ändå vill till IKEA och shoppa lite! Nu sitter jag och myser i soffan, Jeppe och Niklas sitter och spelar något jävla tönt spel på PS3. Tråkigt att kolla på, men jag njuter verkligen av min ledighet så det gör absolut ingenting.

Nä nu måste jag nog börja röra mig ner till kiosken och handla grogg-virke, ikväll blir det middag och melodifestival och en massa dricka :) Idag är det dags för Malibu:n som mamma kom hem med förra helgen, hihi!


Min moster Lillan, Mamma Karina och moster Kicki. Alltid lika glada :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Om du har msn kan du inte lägga till mig där då så är det lättare att boka en fikaträff tingeling[email protected] har du inte msn får du säga till när du är ledig i veckan eller om vi ska ses imorrn?

2009-02-21 @ 19:43:44
Postat av: camilla & adrian

hellooooooo bruden .. ;)

alllt bra med dig?

här kommer en fredags kraam från mig å adrian :)

2009-02-27 @ 14:42:58
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0