Läskigt!

Läskigt att det är så långa väntetider hos läkarna, ja får vänta tre månader innan de ska kolla min knöl i tummen, ännu värre för Tessan som de tror har en inflamation i huvudet, hon får också vänta så länge innan de ska röntga. Det är ju fan illa!

Men men till något roligare, igår hade jag och Jessie våran tv-date, kolla på du är vad du äter och lyxfällan. Fan de som var med i lyxfällan de här gången såg det ju riktigt illa ut för, dessutom stod de som två fågelholkar när de fråga om de visste hur mycket skulder de betalade av i månaden, jävla puckon! Jag som tyckte att jag och Niklas hade mycket skit att betala av! Haha nu vet jag att vi har det rätt bra ändå som betalar av typ 4000:- per månad.

Fick världens skratt-attack igår också när Jessie och jag stod ute på balkongen och rökte, hon la av världens brakare, så att Niklas titta ut och undra va fan det var som lät! Har inte skrattat så mycket på länge! Tack Jessie.

Nä nu ska jag sätta igång och plocka undan lite här hemma och packa ner lite saker som ska med till landet! Ha en trevlig helg mina vänner, det ska jag ha, UTAN ALKOHOL, haha

Tummen upp för nyårsafton

Kommentarer
Postat av: Tina

Tror nog att jag bjuder in mig själv på en fika när du kommer hem från landet och inspekterar din nya lägenhet. Hör av dig om du har tid/lust. 0739-689577 Kram!

2009-02-13 @ 11:54:23 :: URL: http://ting84.blogg.se/
Postat av: camilla & adrian

aaa du kan gå in på www.elinlindesten.blogg.se



hoppas vi snart kan fika å snacka en del skit.. . .

aa den heter melinda ..:/ pussa

2009-02-13 @ 15:26:49
Postat av: camilla & adrian

hahaha läste på bloggen . världens braak aa ja skulle vart där fan vilket skratt jag oxå skulle ha fått !

kul att du bloggnördar du me :) puss på dig

2009-02-13 @ 15:29:37
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0